Betingelser og info vedr selskaber

Vi afvikler alle former for arrangementer. Vi driver Restaurant Støvlet Katrines Hus på 19. år og har derigennem meget stor

erfaring i afvikling af arrangementer på en professionel med samtidig behagelig og uhøjtidelig måde.

​Ved endelig booking af selskab afkræver vi et reservationsgebyr på 2500,-

(Beløbet overføres til vores kontonummer: 2300 + 438 257 2365 mit navn & dato for arrangementet !)

Gebyret modregner vi ved afregning af arrangementet. Gebyret refunderer vi ikke, hvis i afbestiller.

​I skal afregne arrangementet ved festens afslutning eller efter aftale.

Endeligt antal samt bordplan skal være os i hænde senest 7 dage før arrangementet.

Borddækning er inklusiv creme duge og stofservietter & creme bloklys eller lysestager

und Vasen mit Rosen,,da,Wenn Sie Blumenarrangements wollen / zusätzliche Dinge, die es auf eigene Rechnung,,da. Ønskes der blomsterdekorationer/extra ting er det for egen regning.

Musik bookes af jer selv, men vi kan selvfølgelig komme med anbefalinger.

Desuden har vi musikanlæg i lokalerne til afspilning af musik

​Der må ikke medbringes egne madvarer af noget art, dog gerne vine mod betaling ‘proppenge’ på 345,- pr flaske, der åbnes.

Arrangementer afsluttes som udgangspunkt kl 02.00. Ved ‘ekstratid’ betales et overtidsgebyr på 2500,- pr påbegyndt time.

Lokaler: Vi har 3 Einrichtungen,sv Støvlen med Plads til 60 Menschen, Klunken 40 Menschen & 1. sal 40 Menschen.

Kørsel med limousine, sportsvogne, (f.eks. Ferrari), veteran kørsel eller hestevogn: Kan arrangeres

​For yderligere spørgsmål og information er du meget velkommen til at kontakte os på 57 83 50 80 oder reservation@stovletkatrineshus.dk

Det vil glæde os at byde velkommen på Støvlet Katrines Hus og tage hånd om jeres arrangement

Aufrichtig

Team Støvlet Katrine